Jak w temacie witam kolegów i koleżanki, jestem w trakcie poszukiwania ładnej RSki i myślę,że mi pomożecie
[O2] BXE - chrobotanie podczas wciskania sprzęgła - co to?
Zwiń
X
-
[O2] BXE - chrobotanie podczas wciskania sprzęgła - co to?
Koledze coś "chrobocze" podczas wciskania sprzęgła - po wciśnięciu do oporu lub też niewciśnięte nie wydaje żadnych odgłosów. Nic nie trzęsie autem, podczas zapalania autem nie telepie. ASO twierdzi, że to wina dwumasy - mają rację?
Auto ma 20kkm, jest używane przez rozsądnego kierowcę...
-
-
Podłączę się pod temat. Ja mam to samo w 1.9 BXE, byłem w ASO to powiedzieli, że tak ma być bo w taki sposób się dwumasa załącza (może dlatego, że sami ją wymieniali pół roku wcześniej i chcieli mnie zbyć). W zwykłym warsztacie znowu postawili diagnozę, że to niekoniecznie dwumasa, tylko inna część sprzęgła może kończyć swój żywot. Oczywiście jak ASO wymianiało mi dwumasę na własny koszt to wymienili tylko koło, bez całego kompletu sprzęgła mówiąc, że reszta sprzęgła jest zdrowa. Jestem teraz w kropce, bo na dwumasę mam gwarancję ale nie jestem pewien czy to ona jest powodem chrobotania i nie jestem w stanie im tego udowodnić. Może ktoś z forumowiczów podpowie mi co zrobić w tej sytuacji. Dodam, że przejechałem na chrobotaniu ok 5 tyś km i jak narazie innych objawów ani głośniejszych odgłosów nie zauważyłem.
Komentarz
-
-
Ja równiez mam taki objaw przy wciśnięciu i przytrzymaniu sprzęgła w połowie.
Dodatkowo u mnie wystepuja następujące objawy:
- w trakcie wolnej jazdy (np. w korku) i przyśpieszeniu słychac uderzenie o siebie dwóch elementów
- w trakcie normalnej jazdy przy zmianie biegu słychać uderzenie o siebie dwóch elementów
Poza tym ostatnio zauważyłem "problem" z wybieraniem 3 i 5 biegu :roll:Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Agamek12, w moim paździerzu przy takich objawach wersztat skąd inąd autoryzowany stwierdził:
1 szlag trafia dwumas i łożysko oporowe do wymiany
przy przebiegu 34 kkm, a tez się uważałem za powoziciela rozsądnego bo teraz mię to zbywa.... :satan:
po organoleptycznym przebadaniu dwumasy, rzeczywiści miała luz wykraczający poza tolerancję i było wychłostane termicznie......był to sachs, którego to mi nie wymieniono twierdząc że sobie sam popsułem.... :helm: co przeniosło mnie w skali powozicieli z rozsądnego do rzeźnika......
ale łożysko wymienili...... :hehe:>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Agamek12, prawdopodobnie łożysko oporowe :wink:Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=lmlbiyqQr00 :?:
akurat słabo słychać to trzeszczenie
więcej stukanie które już samo zniknęło, zostało trzeszczenie ale tylko jak jest ciepło/gorąco
jeżeli będzie okazja to nagram lepiej
Komentarz
-
Komentarz